Thursday, January 15, 2009

Lunch?

Alhamdulillah pagi ni fish bangun awal maklum la sebelum ni asyik terbabas je. 7.45 dah klua dari umah....sempat sampai kat opis sebelum pukul 9. Semangat nak keje dah ada walapun sebelum ni susah nak bangun pagi. Bila dah duduk sorang ni baru terasa sunyi. Insyaallah fish akan cari housemate dalam waktu yang terdekat ni. At least tak ada la sunyi sangat dan tak terlalu membebankan bila menyewa seorang. Malas plak nak buat entry panjang panjang. Kang tak larat plak org nak baca.Ok la fish nak sambung buat keje plak. Tengok je la pic kat bawah ni.

tetap nak pose jugak

lunch pack nasi campur je.....ada kari daging, sayur lemak pucuk manis dan juga ikan bilis goreng bercili
mmm......sedap....

2 comments:

eddie said...

diet kata nyer...
hahaha.. anyway.. bgs la dah x terbabas lg tdo.. hehehe...

Fish said...

aaaa....dah tak terbabas sbb makan kari yang pakai rempah baba's