Sunday, May 24, 2009

Kesabaran

kena sabar dalam menghadapi sebarang dugaan

Semenjak dua ni banyak perkara yang berlaku dalam hidup fish. Yang terbaru selepas kotak fius terbakar, fish kehilangan beg. Cermin kereta member fish kena pecah masa makan kat Kampung Baru. Beg fish hilang. Dalam beg tu ada digital camera, pasport, buku ASB, cermin mata, pas kerja, jam tangan, cincin dan jugak baju fish. Fish risaukan pasal pasport...... Apa pun member fish banyak bagi dorongan agar fish banyak bersabar(benda dah nak berlaku so fish terima seadanya). Semua ni mungkin dugaan dan ada hikmah supaya kita tak lalai....fish rasa bersalah plak ngan member fish...

Terima kasih juga pada si dia.... sebab bagi peluang pada fish.....fish hargai apa yang dia katakan dan fish takkan sia siakan peluang yang diberi. Maaf sebab tak dapat menonton wayang bersama..... Insyaallah ada masa nanti fish akan keluar dengan sidia.....

5 comments:

Pena Anak Penis said...

sabariah, sabarina, sabarini sabaruddin, sabarul, sabaruzzaman, sabarman, sabarulzaman.. hehehe, sabar jangan tak sabar..

:: Bu Boyz :: said...

@#$%^& to the thieve.(makian secara berhemah).

Tak pa abg fish, ada aja balasan bakal thieve tu trima.

Sabar jewlah.

Fish said...

tak pe la bu...benda dah nak jadi...so kena sabar..

thanks Pena Anak Penis & Bu

arep said...

D,

i'm back.. sorry to hear that.. sabar ya dear..

xoxo

Fish said...

huhuhuhu...thanks arep..