Sunday, May 17, 2009

Ganti

kotak fius kat umah fish yang terbakar

kesemua fius terbakar serentak.....kotak fius versi lama

Kotak fius baru...pastikan ada logo SIRIM.....biar MAHAL asalkan berbaloi dan selamat digunakan

Alhamdulillah....kotak fius yang terbakar dah digantikan dengan yang baru. Dapat la fish tgk TV balik dan seperti biasa lepak kat umah. Terpaksa keluarkan RM 400.00 untuk gantikan kotak fius yang baru. Tak pe la lepas ni tolak balik duit sewa rumah. Tuan rumah pun dah setuju. Risau jugak sebelum ni takut berlaku litar pintas. Cuma terbakar je kotak fius tu. Yang pasti semalaman bergelap kat rumah. Pada semua kengkawan perhatikan kotak fius kat rumah anda. Pastikan tiada percikan api dari kotak fius rumah anda....renung renungkan....segalanya ditangan anda...jangan asyik menonton sahaja.....

6 comments:

Pena Anak Penis said...
This comment has been removed by the author.
Pena Anak Penis said...

Itu kalau kotak fius, kalau hati yg tbakar mcmana plak bang?

Fish said...

hati yang terbakar tu hati yg busuk...so kena la bebanyakkan berdoa pada tuhan dan taubat.....jangan marah yer...huhuhuhuhu

Pena Anak Penis said...

pedeh pedeh!!!!!

Fish said...

jangan marah yer.....kalau hati yg terbakar kena banyak sabar...tenang menerima...mgkn tu dugaan dalam hidup....insyaallah lps ni ok.....

skatype said...

adoi fish..
smpai terbkar yea..
bhya 2.
ahaks.