Thursday, March 5, 2009

Kena Tag

marah ni.......

Perlu ke nak jawab tag ni.....mmm....jawab je la nak wan camna dah kena tag huhhuhuhuhu... dulu kena gak tag. Tak dapat nak jawab sbb sibuk. Kali ni kena jawab, kalau tak ada org cakap tak berani plak. Ok la....fish jawab

1)kegunaan lain alat2 dibawah:
a) Anak Kunci
- buat kunci pendua (kes masuk umah org lain.....hahahaha)
b) Penutup Pen
- tutup pensil plak
c) Botol Mineral
- recycle balik.....dapat duir wooooooo.....
d) Paper
- buat kraftangan hias umah (adik2 suka ni).
e) Seluar 'D'
- buat hadiah kat org lain boleh gak.
f) Lesung batu

- buat baling laki (kes gaduh rumahtangga - amaran anda dilarang melakukan aksi ini dirumah)
g) langsir
- buat sarung bantal pun ok gak
h) Komputer
- jual balik......lagi banyak dapat duit woooooo
i) Duit syiling
- sedkah je kat org kalau banyak sangat
j) Laman Blog
- mmmmmmmmmmmmmmm.........

2) personal tag
[1] your full name n nick? @@>> Zaidi Mat Zain aka Abangikan aka fish
[2] single or taken? @@>> single.. n available....waaaaaaahhhhhhhh
[3] hotlink, celcom, digi or Umobile? @@>> maxis & celcom
[4] indoor or outdoor? @@>> indoor
[5] are you thinkin bout someone rite now?? who? @@>> ntah...tak terpikir plak
[6] sushi or roti canai? @@>> roti canai
[7]have u fell in love with 2 person in one time? @@>> ntah....rasanya ramai kot...hahahaha
[8] flipflop or sneakers? @@>> sneakers
[9]what do u tink bout me? @@>> caring (caring ke?)
[10] 5 person u wanna tag with dis ques?? @@>> tak yah la......

2 comments:

RIZAL said...

ermm....

shazali said...

xde rupa macam tengah marah pun...hehehehe